lørdag 22. januar 2011

Bloggens målgruppe

I går klarte Henning rote seg inn på den hemmelige bloggen min og uttrykte vel ikke akkurat at han syns dette var topp underholdning. Så da må jeg bare presisere både til Henning og evt andre mannfolk som skulle rote seg inn her og synes at dette er totalt uinteressant, - dere er ikke i målgruppen!
Jeg kommer ikke til å skrive om fotball,
Jeg måtte bytte ut den stilige manipulerte versjonen min av denne logoen mot den kjipe ekte for å få lov til å bruke bilde av Henning i et nyere innlegg:(
 eller raske biler for å underholde dere:)

4 kommentarer:

  1. Må bare få komentere at jeg syns bloggen din er veldig bra underholdning, så da tipper jeg at jeg er i målgruppa:-)

    SvarSlett
  2. Jævla feminist!!!

    SvarSlett
  3. Det er banneforbud på bloggen min Ovas..

    SvarSlett
  4. Hmmmm, viste ikke at jævla var banning...
    Hilsen den "bedre" halvdel.

    SvarSlett