søndag 23. januar 2011

Orrestranda / Nudiststranda

Søndagsturen i dag ble som 95% av alle søndagsturer i løpet av det siste 1,5 året på Orrestranda. Fin strand, god parkeringsplass og kort å kjøre!


Men det er en stor ulempe med Orrestranda og det er alle nudistene som setter sitt preg på stranda fra mars til oktober! Jeg har ikke satt meg godt nok inn i saken til å vite hvorfor de har leir der, plagsomt er det ihvertfall!
Hadde nudister dratt på stranda med samme hensikt og formål som vanlige folk hadde det vært til å leve med. Påkledde folk ligger og slapper av, sover, leser e.l. når de er på stranda. Nudistene hiver klærne og finner den høyeste haugen / sanddyna og stiller seg der med hendene i sidene og står der i timesvis for å sole seg! De mer aggressive nudistene stiller seg på stien turgåere/joggere må passere slik av vi må gå helt oppi de (iler!!), eller går lange turer på stranda og har en tendens til å plutselig dukke opp akkurat når vi skal passere.
Men i dag var det heldigvis nudistfritt på stranda så det ble en fin søndagstur:)

Nudistkroken slik jeg liker den best: TOM!
Nå må vi bare nyte de siste ukene av vinteren før de nakne kroppene inntar Orrestranda igjen!




3 kommentarer:

  1. Kjære Liv. Hva er det som er så ille med oss som liker å sole oss og bade nakne? Prøv det selv. Det er bare alle tiders herlig.

    SvarSlett
  2. Ingenting er mer unaturlig vel enn å sole seg og bade med klær på (!). Kan du forsvare at det er lurt å KLE PÅ SEG for å bli VÅT??? Ikke jeg! :) Prøv det da vel, kjennd en befriende følelsen det er å være ett med naturen og alt rundt deg, universet med!

    SvarSlett
  3. Helt naturlig å være naken kjører ofte naken i bilen og. Det er fullt lovlig det bare herlig å slippe klær. Jeg er ikke naken for andre. Kun for mitt eget velvære

    SvarSlett