lørdag 31. desember 2011

Juleferie

Ikke så lett å blogge hyppig når jeg har vært borte fra hus og pc! Jeg og Casper har nemlig vært på en aldri så liten juleferie på Vigrestad, siden jeg og Henning er så sære at vi fortsatt feirer jul separat. Tidligere år har Casper blitt forlatt alene hjemme i jula, men i år syntes jeg han fortjente en skikkelig julefeiring. Så vi trykka han inn i buret og satte han i baksetet på Polo'en.


Drikkefontenen, som Casper fikk i julegave på forskudd tidligere i høst, fikk ikke være med til Vigrestad pga plassmangel i Polo'en.


Dermed fikk Casper anledning til å vise hvor takknemlig han er for fontenen, jeg såg ikke at han drakk vann fra vannskåla med stillestående vann under hele oppholdet på 3,5 døgn = tørstestreiking i protest mot at fontenen ikke ble med! Men da han kom hjem igjen kasta han seg over fontenen og det rennende, filtrerte vannet. Gledelig at Casper setter så stor pris på fontenen, men litt slitsomt hvis han aldri mer skal kunne drikke stillestående vann..


Bortsett fra at drikkefontenen ble igjen hjemme, tror jeg Casper hadde et fint opphold på Vigrestad. Han virka ihvertfall lykkelig og angreip meg færre ganger pr dag enn gjennomsnittet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar