fredag 9. desember 2011

Nå skal jeg skjerpe meg!

Skal prøve å legge meg i selen med blogginga etter den hyggelig kommentaren på forrige innlegg om at hyppigere blogging savnes! Har bare vært litt lei av bloggen i det siste og tenkte at det ikke var så nøye siden jeg har observert at de fleste besøkene den siste måneden har vært via google og søkeordet "liverpool logo". Synd jeg måtte sensurere den egendesigna liverpool-logoen (for de som husker den). En annen ting som ikke akkurat har gitt meg blod på tann på blogg-fronten er at forrige kommentar var 23.oktober, og var en ironisk kommentar fra Henning om den hvite lyngen på trappa..


Men i dag har jeg ferie og tid og energi til å ofre noen minutter på bloggen! Og feriedagen har jeg brukt til (julegave)shopping - med dette resultatet:


Det beste av alt: ALT DETTE ER MITT!!!:)
I de 10 neste innleggene skal jeg presentere alle plaggene i ulike posisjoner...;)

Et annet resultat av shoppingturen er dette:


Alt det er IKKE mitt....

Nå blir det slaving fremfor symaskinen så jeg kan glitre til jul!
Kos dere videre i finværet - så blir det forhåpentligvis ikke altfor lenge til neste innlegg!

1 kommentar:

  1. Der var du igjen,gudd!Sildasjeva og delfikake til kvelds mmmm

    SvarSlett