mandag 28. november 2011

Da var det på tide å dra frem pynten igjen:)

Så var det jul i huset igjen, og da kan jeg legge ut bilde av denne julestjerna jeg måtte kjøpe i begynnelsen av november - siden det visstnok kunne være helt umulig å få tak i lignende nærmere jul.


Så utpreget juleaktig er den uansett ikke, så føler ikke jeg tjuvstarta julen altfor mye selv om denne har stått fremme i en mnd.


Noe som ikke kom opp før denne helga var juletreet til Casper - nå kommer han i julestemning hver gang han besøker drikkefontenen.


Prøvde først å ta et bilde av Casper sammen med juletreet, men da kom Casper litt vel nærme kamera, og dette ble resultatet:


2 sekunder senere hang Casper fast i overarmen min etter kjeven, ikke vet jeg hva han prøvde å fortelle. Mulig han ikke likte at jeg publiserte julepynten hans...

1 kommentar:

  1. Blir trist hver gang jeg besøker bloggen,hvor blir det av blogginga? Savner koselig lesing,kom igjen:)

    SvarSlett