tirsdag 1. november 2011

Halloween special

Da var den store dagen vel overstått uten at det kom en eneste utkledd skikkelse på døra. Så da fikk vi alle muffins-restene for oss selv. Responsen på muffinsene ble ikke altfor bra heller, fikk høre at jeg lagde finere muffins i fjor. Og det stemmer forsåvidt, for da brukte jeg mindre tid på selve bakinga og mer tid på pyntinga. Slik ble resultatet i fjor.


Men skumle, fargerike motiver hjalp ikke på appetitten, jeg måtte kaste en hel boks av disse muffinsene når jeg rydda i fryseren i sommer. Derfor la jeg mer vekt på smak og mindre på motiv i år!

Siden halloween falt på en mandag i år ble det ikke noe utkledningskalas her. For å kompensere for det legger jeg ut en liten bildekavalkade fra tidligere års halloweenmarkeringer!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar