søndag 30. oktober 2011

Halloween-forberedelser!!

Tradisjonen tro har vi planlagt halloween-feiring på jobb i morgen, og det inkluderer halloween-muffins. Derfor har jeg slava på kjøkkenet hele søndagsettermiddagen og -kvelden. Jeg satsa litt for høyt og gikk for å lage 3 ulike muffins - noe som viste seg å ikke være så smart siden jeg var lei av å være på kjøkken før jeg hadde begynt å pynte bakverket. Så dette ble resultatet:


For å forklare hva dette egentlig skal forestille: kryddermuffins med grønt slim, sjokolademuffins med spøkelser og gulrotmuffins med sinte gulrot-ansikter.


Jeg hadde sett for meg sjokolademuffins med marshmallowsspøkelser som et stilig verk, men varm marshmallows var en kamp å jobbe med - jeg ble sittende fast i den ene muffinsen i flere minutter, og slik såg den ut når jeg endelig kom meg løs!


Heldigvis var ikke alle muffinsene like vrange som denne, så det skal være nok til evt knask-og-knep-monster også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar