lørdag 22. oktober 2011

Velkommen etter, Liv!

Jeg har vært en tur på plantesenteret for å kjøpe noen levende høstplanter til trappa, siden sommerblomstene har lagt inn årene for en god stund siden. Dro med meg noen billige lyng på vei til kassen, - fargevalget ble ganske tilfeldig - 2 rosa og 2 hvite. Men nå når lyngen har kommet ut på trappa har det gått opp for meg at hvit lyng egentlig er veldig fint! Og når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg har lagt merke til at det finnes hvit lyng før.. - så derfor; Velkommen etter!


Jeg innser at dette innlegget om lyng ble veldig kjedelig, jeg får prøve å kompensere med nytt innlegg allerede i morgen så lyng-innlegget ikke ligger øverst lenger enn nødvendig.


Men egentlig gjør det ikke så mye siden det er lørdag. Jeg har nemlig lagt merke til at lørdag er en veldig laber dag på bloggen. Så når jeg først skulle legge ut lyng-innlegget var det bra jeg gjorde det på en lørdag!

1 kommentar:

  1. Lørdag er lyngdag. Så dette passet bra.
    Jeg liker hvit lyng veldig godt, den lyser opp mot andre bakgrunnsfarger.

    SvarSlett