torsdag 13. oktober 2011

Busy busy

Nå har jeg vært busy den siste uka! Jeg var nemlig på

ISLAND
i helga, og sliter fortsatt med jetlag!

Island var kaldt, så det kunne vært perfekt å tatt med seg one-piecen i kofferten, men jeg var på tur med jobben så følte ikke det passa å vandre rundt i den drakta - så den ble hjemme! Gjett om jeg skal ta igjen tapt kvalitetstid med den i helga:)

Bereist som jeg er, har jeg vært på Island før! Og som forrige gang jeg var der, besøkte vi den Blå Lagune på vei fra flyplassen. Herlig å bade i en stor "sjø" som holder over 38 grader!

I denne temperaturen hadde til og med Mariann og Andreas orke å bade!

På lørdag var vi på guida tur i storm og regn for å se Gullfoss, geysir +++. Vi har et kamera som ikke er så glad i vann, og siden jeg tok mange fine bilder av de samme tingene for 13 år siden var jeg ikke så ivrig med fotograferingen - men her er halvparten av bildene jeg tok på 2,5 døgn!

Gullfoss

Isbre

Kirke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar