lørdag 29. oktober 2011

Enda et kjedelig lørdagsinnlegg

Jeg har en veldig interessant historie om Casper som jeg hadde tenkt å fortelle i dag, men siden lørdag er en upopulær bloggdag sparer jeg Casper-innlegget til en dag det kommer til sin rett. Så legger jeg heller ut nok et kjedelig blomster-innlegg i dag. Lørdag er nemlig vanningsdag for blomstene i huset, så denne dagen blir jeg ekstra obs på blomstenes tilstand.

Først en oppdateringen av den tidligere Orkideen Royal Blue, nå orkideen hvit:


Selv om den ikke er blå lenger holder den seg veldig godt og blomstrer og stråler. Det ser ut som den trives mye bedre som hvit enn blå!

En annen orkide som har bemerka seg i det siste er denne mini-orkideen! Denne hadde jeg tenkt å kaste for noen måneder siden da den såg sliten og ferdig ut. Men plutselig spratt den opp med blomster både på stilken og nede i røttene! Rett og slett en liten luring:)


Dagens representant for uteplantene er gjengen i denne krukka. Jeg ble ganske stolt av meg selv når jeg kom på å dekke den mørke jorda med lyse steiner og skjell! Jeg har jo sett dette bli gjort andre steder, men det var likevel ingen selvfølge at jeg skulle komme på å gjøre det selv.



Til slutt et bilde av Casper, siden dagens innlegg egentlig skulle handle om han. Her har han søkt tilflukt i grotta si etter han ble skremt av noen høye lyder bygningsarbeiderne utenfor laget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar