lørdag 15. oktober 2011

Tøffe surfe-Liv!

I dag fikk vi endelig tatt årets første surfetur - nøyaktig et år etter forrige gang! Så det kan vel til nøds kalles surfing det jeg holdt på med i sjøen, ble vel mer bading med våtdrakt og et brett på slep..


Men gøy ble det likevel, selv om sjøen var kald og drakta for stor, - noe som førte til at jeg fikk meg en kald dusj nedover ryggen hver gang det kom en bølge... brrr... Og det ble nesten litt dramatisk på slutten da bølgene hadde ført meg helt oppi ryggen til Henning, og det kom en monsterbølge som førte til at vi kolliderte i sjøen! Heldigvis var Henning årvåken og fikk avverga personskader:)


Ingen brett i hodet eller hofta heller denne gangen, så for en gangs skyld kom jeg 100% uskada fra mitt forsøk på ekstremsport!


 

3 kommentarer:

  1. Ikkje øydelegg dette flotte parbilete med snus da vell,øhhh

    SvarSlett
  2. Lite smart å kritisere bildet av Henning når han endelig var villig til å stille opp på bilde til bloggen! Kan bli lenge til neste gong:)

    SvarSlett
  3. Jeg er enig med "anonym"!

    SvarSlett