tirsdag 12. juni 2012

Helseoppdatering

Jeg tenker det er mange som er spente på hvordan det går med Casper og foten hans. Det gikk så langt at vi måtte ta oss en tur til dyrlegen i går. Da hadde han blitt mye bedre i foten fra jeg bestilte timen, men greit å sjekke uansett - i tilfelle han hadde fått skulderen ut av ledd som jeg trodde! Så etter en aldri så liten kamp for å få Casper inn i buret, der jeg til slutt måtte ty til skitne triks og spraye store mengder "katte-spray" (mynte-spray = lykkepille for katter) inn i buret, fikk jeg en misfornøyd Casper på plass i buret og klar for legevisitt!


Dyrlegen kunne fortelle at foten til Casper var hoven og betent etter et bitt, men heldigvis var betennelsen på vei bort så han slapp antibiotika denne gangen. Dermed kunne han også få vaksine i samme slengen, så nå har vi en nyvaksinert og snart frisk Casper i hus!

Tilbake til lykkesprayen jeg brukte for å få Casper i bur. Jeg brukte denne til å spraye lekemusa til Casper med i helga, for å gi han litt ekstra motivasjon til å leke, men det kom tydeligvis noe spray på eska til kjøkkenmaskinen samtidig, så de nesten 20 minuttene var Casper å finne slik..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar