torsdag 7. juni 2012

Neivel

Jeg skal ikke slutte å blogge, har bare hatt en lang og velfortjent vårferie. Men nå er det på ann igjen og jeg tar opp tråden der jeg slapp den i forrige innlegg, nemlig med et nytt innlegg om Casper. Ikke for at jeg alltid må skrive om Casper, men fordi det er så mye som skjer i livet til Casper til enhver tid. Og nå har han vært ute i hardt vær igjen!
Han har nemlig blitt skada!!!!

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det skjedde mellom 3.30 og 4.30 natt til søndag. Han gikk ut kl 3.30, og kl 4.30 hørte jeg han klatre opp i huset sitt. Når jeg sto opp var han ikke på trappa slik han pleier, og til slutt gikk jeg ut på balkongen og såg han låg i huset sitt, med kutt i ansiktet og ved øyet. Stakkars Casper! Men det verste er at han har skada høyre fremfot! Første dagen måtte jeg bære han rundt. Nå klarer han gå, men han halter som en gammel sjømann - på 5.dagen. Så spørs om det ikke blir dyrlegevisitt på han..

Se så skada han er:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar