torsdag 20. januar 2011

Hei hei!

Da var det på tide å få seg blogg og mottoet for denne bloggen kommer til å være det motsatte av det en fornuftig lærer skreiv i minneboka mi på barneskolen: "Det du gjør, gjør det helt - ikke stykkevis og delt".
Denne bloggen kommer med andre ord ikke til å ha et gjennomført tema men en god blanding av alt som er for bra til å ikke deles!
F.eks. publisere fine ting jeg lager, som disse tøflene jeg har strikka i strikkeklubben i høst:)
Tilbakemeldingene for disse tøflene var vel så som så, som mor sa: "De var ikke såååå stygge". Eller mandagsmorgen når jeg gikk i disse tøflene og Henning begynte å le så han spytta ut frokosten når han såg hva jeg hadde på føttene... Det er takken for å prøve å være huslig:)
Men det er fortsatt lenge til våren så hvem vet hva jeg rekker å lære før det blir lyse utekvelder igjen!

2 kommentarer:

  1. Flott blogg Liv! Gleder meg til å følge med på denne:-)

    SvarSlett
  2. Så koselig med den første kommentaren på bloggen:) Er jo litt kjedelig foreløpig, men bare vent til etter sykurset, då kan eg blogge om alt eg produsere:)

    SvarSlett