mandag 24. januar 2011

Syprosjekt del 1

Som et resultat av at Henning har jobba minst 14 timer i døgnet de siste månedene har jeg plutselig fått så mye tid til overs (fritidsproblem..), så jeg fant ut at jeg vil prøve å sy meg kjole! Men siden jeg ikke er så dreven på symaskinen må jeg jo øve meg litt på noe som tåler å bli litt stygt og skeivt - eggvarmer! 


Her er altså resultatet av første del av opplæringsfasen min på symaskin. Fikk den ferdig etter en del om og men (dårlig oppskrift), men fant ut at hullet til å legge eggene i ble litt for lite.. På en annen side kan jo det være en fordel at jeg er den eneste i huset som ikke har for stor hånd til å få tak i det som er inni... 



2 kommentarer:

  1. Du imponerer Liv! Jeg har ikke fått mønster og stoff til taska mi enda, men tviler sterkt på at den vil bli like fin som denne uten kurs!

    SvarSlett
  2. Det ser ok ut på bilde langt i fra, men trur ikkje eg ska legge ut nærbilde av sømmene:)

    SvarSlett