søndag 30. januar 2011

Dyr shoppinghelg og vellykka søndagstur!

Nå nærmer det seg dessverre mandag igjen, men denne helga har vi ihvertfall gjort noe nyttig, vi har nemlig kjøpt bil til meg! Jeg fikk den ikke med meg i går, den må gjennom noen sjekker først så jeg får hente den onsdag eller torsdag.
Så adjø gamle grå Corsa -

og velkommen sorte stilige Polo (bilde kommer senere)!

Corsaen ligger ute på finn.no igjen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26551452
så vi får satse på bedre respons denne gangen:)

Ellers har det begynt å bli en fin tradisjon med strålende vær på søndager. Takket være en viss katt som ikke unner meg nattesøvn kom jeg meg opp og ut på tur tidlig. Henning prioriterte å sove bort den fine dagen så det ble meg og ipoden på tur! Kjørte til Holmavatn og gikk runden Synesvarden - Steinkjerringa - Holmavatn. Perfekt tur med et-par minusgrader, sol og helt vindstille!
Sola gjorde det umulig å unngå linselus..


2 kommentarer:

  1. Hugs; alltid komma foran men, ellers flotte bilete Liv :)

    oVehElgE

    SvarSlett
  2. Kommafeilen og den andre skrivefeilen er retta opp! Takk for skrivetips, kunne trengt litt oppfrisking i rettskriving!

    SvarSlett