tirsdag 1. februar 2011

Utakknemlig katt!

Jeg hadde tenkt å legge ut bilde av grillsettet jeg ble ferdig med i går, men modellen (Henning) jobber lenge ikveld så jeg får ikke tatt bilder.. Derfor kommer grillsettet senere, så idag kan jeg heller reklamere for noe far har laget: kattehus!

Casper fikk dette huset i høst, spesiallaget for hans behov. I dette huset holder han seg både varm og tørr siden det er isolert med isopor og NSB fleecepledd.

I tillegg er det adskilt gang med vegg-til-vegg teppe og dør som kan lukkes hvis det trekker.

Og for at Casper skal kunne ha oversikten over det som skjer utenfor er det vinduer med plexiglass som tåler en trøkk. Til tross for at alt er tilrettelagt nekter Casper å bruke huset sitt!
Dette er det nærmeste han har vært inni det frivillig:
Det blir siste gang Casper får så fin bursdagsgave


1 kommentar:

  1. ååh, for et fint hus! sånt skulle min lille pusi hatt :D

    SvarSlett