mandag 28. februar 2011

Hjemme igjen!

Nå har det vært tamt her noen dager, vi har nemlig hatt langhelg på Østlandet. Det var grunnen til at jeg la ut det fine bildet på torsdag - måtte jo ha et blikkfang som skulle stå øverst i så mange dager! Men nå er vi altså hjemme igjen og Liv Potter rykker nedover.

Har fått med oss litt av hvert i løpet av helga, blant annet besøkt familien til Henning - noe som var veldig hyggelig:) Vi fikk også være med og feire bursdagen til Mariann og Andreas på lørdag, og de var de første offerne for den nye hobbyen min og fikk hvert sitt stilige hjemmesydde grillforkle i bursdagsgave!! Dessverre glemte jeg å be dem posere i de nye antrekkene sine så jeg har ingen fine bilder å legge ut av paret i grillsett:(

Etter å ha tilbringt litt ekstra tid på Gardermoen i går kveld pga forsinka fly kom vi endelig hjem, altfor sent med tanke på at det var mandag i dag. Og da kom vi hjem til tørste blomster, masette katt og ikke minst full postkasse med blant annet dette:
Årsavgift for en viss Corsa som ikke selger seg selv!! Sjokk for kontoen dette, jammen godt jeg er på vei til å bli huslig og sy mine egne klær når jeg skal måtte punge ut årsavgift for 2 biler!

En annen og litt mer gledelig ting som låg i postkassen var hentelapp på pakke fra stoff og stil.

Disse mengdene med stoff er ikke til meg alene, jeg har bestilt for flere - jeg har med andre ord påtatt med rollen som "stoff dealer".

1 kommentar:

  1. Gleder meg til du kommer og leverer stoffet mitt i dag- ikke verst å få det levert på døra!!

    SvarSlett