lørdag 5. februar 2011

Mr Black

Nå er den nye bilen på plass og den er så fin at den rykker helt frem i bilkøen i Kornvegen 61 og blir prioritert først når garasjeplassen skal deles ut!
Skulle ta noen bilder av den men naboene hadde en tendens til å være i vinduet eller gata hele tida og såg litt fjollette ut å løpe rundt å ta bilder av den nye bilen, så jeg prøvde å late som jeg tok bilder av corsaen derfor er bildene fra en litt dårlig vinkel...
Fikk også tatt et luftfoto fra soveromsvinduet

Se så stusselig Corsaen ser ut i forhold:

Corsaen er dessverre her ennå. Det var faktisk en og prøvekjørte den men syns ikke den var sprek nok, men er du ute etter en sprek bil er vel ikke Corsa bilen for deg i utgangspunktet...

Nå har jeg visst gjort det jeg sa jeg ikke skulle gjøre, skrevet et innlegg om spreke biler (etter 2,5 år med Corsa er Polo sprek bil), så neste gang skal jeg skrive om hvordan jeg forbereder meg til at tippeligaen starter igjen om 1-2 mnd.

8 kommentarer:

  1. Så fin den nye bilen din er!! Moro å følge med på bloggen din!
    An-Magritt

    SvarSlett
  2. Så fin bil! Gleder meg til å råne rundt i den neste gang jeg kommer på besök.

    SvarSlett
  3. Nesten som rånekassa til Halvorsen;)

    SvarSlett
  4. Det er ikke lov å legge inn kommentar som anonym uten å skrive hvem det er fra...:)

    SvarSlett
  5. Trudde du tog ann Liv :)

    SvarSlett
  6. Få gang på nogen felga for faen. Harregiud for noge drid. Sjidblogg. Faen så femi heile greiene. Fy faen, æg spyr

    SvarSlett
  7. Halvorsen? Øyvind Halvorsen?

    Ovas, du kan få et ønskeinnlegg - ønsker du at eg skriver et innlegg om koss West Ham havna nederst på tabellen i Premie League?

    SvarSlett
  8. Hei Liv!Æg sga komma ud av skabe neste gång æg treffe dæg.Jille blogg du he,festligt! Mvh "Gerd"

    SvarSlett