torsdag 17. februar 2011

Flaggermustopp - EASY PEASY!!

Back in business!

Jeg har sydd den omtalte flaggermustoppen!
Men comebacket har ikke bare vært positivt, den kosta meg nok en gang en god natts søvn!
Vi var på sykveld hos Margunn i går og alt gikk fint fra starten, men utpå kvelden begynte ting å skjære seg og Singer begynte å motarbeide meg. Måtte dra hjem uten å ha løst problemene og dermed ble jeg liggende og stresse med disse trådene i søvne! Ikke nok med det, orkideen Vanda dukka også opp i drømmene!!!
Degradert til gulvplass..
Tilbake til flaggermustoppen, - å sy den var ikke så veldig stor prestasjon - oppskrifta var tydelig merka med EASY.


Men syns toppen ble fin jeg, til og med Henning ble overraska når jeg sa at toppen ikke var kjøpt:)
Snart-helg-hilsen fra BatLiv!

4 kommentarer:

  1. Det var nok min orkide som kom til deg i drømmene, den ser jo verre ut enn din... Men flaggermustoppen ble veldig bra, gleder meg til min blir ferdig! Neste innlegg kan jo være om planten som du så fint holder i hånden, den holder seg i hvertfall friskere enn orkideene våre:-)

    SvarSlett
  2. Hehe, prøvde på litt konf.bilde posering:)
    Blei nok litt påvirka av at eg oppdaga orkideen Vanda hos deg også:)

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Genseren ble jo topp! =D

    SvarSlett
  4. Takk Ane Sofie:) Det var veldig enkelt! Håper dere koser dere på Skeikampen:)

    SvarSlett