onsdag 23. februar 2011

Jobbkake!

Jeg har nok en gang blitt inspirert av Årsvoll hjemmebakeri, denne gangen har jeg baka kake for å ha med på jobb i morgen. Jeg og en annen på jobb kom plutselig på at vi begge har 1-årsjubileum på jobben denne uka og det må jo feires. I tillegg har sjefen dratt på vinterferie så da trenger vi stakkarsene som sitter igjen og ikke får ferie litt oppmuntring. Derfor kake!
Jeg er klar over at de boblene ikke skulle vært der..

Jeg var uheldig og stakk grytekluten ned i kaka når jeg skulle ta den ut så det ble "bulk"... Da bør jeg vel nesten skjære bort den delen av kaka, kan jo ikke servere det på jobb. Uff, så leit!

6 kommentarer:

  1. Mmm , for eitt meisterverk Liv! Eg er verkeleg imponert av heimkunnskapane dine:)

    SvarSlett
  2. Neste gong bør du heller spør meg om å laga ei kaga. Eg tege imod bestillinga. mvh Thor Njål

    SvarSlett
  3. Hmm, nogen som antyder at kaka ikkje va lekker..? Er i så tilfelle ikkje første gong på dei 3 timane kaka har eksistert, fekk et muntlig tips om å vurdere å heller kjøpe kake til jobb imårå og la denne bli igjen heime..

    SvarSlett
  4. Det er vel egentlig et godt tegn at noen ville ha den hjemme, eller? Men om det tilfeldigvis lever til fredag, bring den over til Østlandet ;)
    Og en kake trenger da virkelig ikke å være lekker, så lenge den er god! =D

    SvarSlett
  5. Denne kaka er ikke lekker å se på Liv, men den smaker godt! Neste gang kan du sikte et tynt lag med melis over så ser den veldig lekker ut:-) Kanskje det er det at folk blir så positivt overraska når de smaker kaka som gjør at den blir så god...(det ble en tung setning)

    SvarSlett
  6. Kaka ble veldig godt mottatt på jobb og det ble kun et stykke igjen så det ble suksess! Fikk høre at det bare var "sjarmerende" med de boblene på kaka:)

    SvarSlett