torsdag 10. februar 2011

Om fotball...

Jeg velger å forandre på dette innlegget av flere grunner. For det første har antall lesere på bloggen gått kraftig ned etter jeg publiserte dette. Og for det andre pågår det jo store mobbekampanjer for tida så det var litt upassende av meg å "henge ut" en enkeltperson med navn og bilde. Jeg har derfor fjernet navn og bilde av personen og legger heller ut et bilde av det fine stedet vedkommende bor på.
Selv om det var vedkommende som begynte mobbinga ved å kritisere bloggen min og mente den var så elendig at det var til å spy av velger jeg å snu det andre kinnet til og legger mine egne prinsipper til side for å etterkomme vedkommendes interesser. Jeg rydder derfor plass til litt fotballstoff her!

4 kommentarer:

  1. Mobbing...skal sei det til Marit Synnøve.....

    SvarSlett
  2. Syns det var kjekke lesing om din gode venn i nord.Håper du setter av et innlegg til vår alles gode venn der aust:)J.S. Stå på med bloggen din...Mvh "Gerd"

    SvarSlett
  3. Hei Gerd! Skal eg skrive et innlegg om mobbing på 15-årsjubileum for ungdomsskulen kanskje..??

    SvarSlett
  4. Mulig litt treig,men den tok jeg ikke!Mvh G

    SvarSlett