lørdag 12. februar 2011

Sannelig går det mot lørdag -

da tar vi finkjolen på!

Endelig er jeg ferdig med kjolen jeg har lagt! Den ble muligens litt for grønn, ser nå at den fargen nok gjør seg bedre på små plagg og ikke en hel kjole.. Kjolen kunne passa fint på trafikklysparty hvis jeg var ung og singel! Men uansett godt fornøyd og tommelen opp for at jeg har klart å sy min første kjole!
Og det beste av alt, jeg har matchende lue!


Tror det blir en aldri så liten sypause her i huset nå. Sleit sånn med å sy halsen på kjolen at det ødela hele nattesøvnen så trenger å ta igjen litt tapt søvn før jeg evt nærmer meg symaskinen igjen:)
Får heller komme meg ut i sola og nyte lørdagen! Ha en fin lørdag:)

5 kommentarer:

  1. får helt prestasjonsangst av å se dette. Men kjolen er jo kjempefin!!

    SvarSlett
  2. Hjelpes! Jeg ante ingenting om at du hadde et sytalent! Jeg ble kjempemisunnelig her jeg satt! Tar du oppdrag? Helt seriøst? Kunne godt tenkt meg en kjole ingen andre har. Og du? Den fargen var super til deg, og den er ikke for grønn! Du er flink!!
    An-Magritt

    SvarSlett
  3. Takk for ros:) Men seriøst, det var veldig enkelt å sy den kjolen, det var bare halsen jeg sleit med men det var fordi jeg misforsto oppskrifta. Når jeg til slutt tok en tlf til mor og fikk forklaring var det også veldig lett!

    SvarSlett
  4. Flott, Liv! Eg er imponert. Du er kjempeflink. Fargen er fin. Stå på vidare! Bf.6

    SvarSlett