onsdag 2. februar 2011

Grillings!

I dag er det grillsettet sin tur å komme frem i lyset! Og nå kan bare våren komme til Kornvegen for nå er vi beredt for grillsesongen! Henning trakk seg fra modelloppdraget når han oppdaga at settet var rosa så jeg måtte trå til selv..

For de som evt måtte tro jeg mente grilldress når jeg snakka om grillsett så er jeg ikke så avansert enda, blir nok en stund til jeg skal starte med et sånt sy-prosjekt.. Følte meg veldig flink når jeg var ferdig med dette helt til jeg kom på at dette faktisk ikke er det første forkle jeg syr, vi sydde jo forkler som første oppgave i håndarbeidstimene i 7.klasse.. der sank sy-selvtilliten litt.


Fort gjort var det i hvert fall så mulig dette blir julegave-hiten i 2011!

1 kommentar:

  1. Kjempe festlige blogg Liv!! Lo godt flere ganger når jeg leste gjennom innleggene dine!! Gleder meg til fortsettelsen!! Du har jo blitt så huslige, både strikker og syr. Kjempe fine ting du har lagt!! Må kanskje finne frem symaskinen jeg også (som jeg fikk for 4 år siden, men enda ikke har tatt ut av eksken den kom i)¨.
    Snakkes på neste strikkekveld!!

    SvarSlett