søndag 6. februar 2011

Søvnproblemer

Døgnrytmen min begynner virkelig å bli som en 80-årings! Våkna halv 5 i dag tidlig (natt) etter å ha sovet 3-4 timer og fikk ikke sove mer! Etter en halvtime var jeg så irritert at jeg gikk ned på kjøkken og laga meg en kopp sove-te som jeg har blitt anbefalt.

Følte meg ikke så veldig ungdommelig der jeg satt og drakk sove-te klokka 5 om natta i håp om å kanskje klare å sove helt til 7 en søndagsmorgen.. Jeg blir vel snart som slektningen til Jostein som står opp så tidlig at hun har kommet helt til middagen kl 8 om morgenen!

Klarte duppe av litt til etterhvert men følte meg langt fra uthvilt når jeg sto opp, og bedre ble det ikke da jeg ble møtt av en sur katt som beit meg i både armer og bein fordi han ikke fikk lov å hoppe opp i kjøkkenvinduet.
Tenkte at det kanskje ville hjelpe på humøret å henge litt med min nye venn, Singer symaskin, men lærte en gang for alle at det ikke blir fine rette sømmer av å ta ut aggresjonen på symaskinen.
Lurer på hva slags karakter en formingslærer ville gitt på denne sømmen..
Løsningen ble å kjøre ned til stranda og ta seg en lang tur. Etter noen timer der er jeg harmonisk og tålmodig og klar for å rydde opp i dagens sy-frustrasjon.
Ha en fin søndagskveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar