søndag 13. februar 2011

Casper har tatt poenget og vi spiser kake:)

Etter jeg skreiv om utakknemlige Casper som ikke ville bruke det fine huset sitt flytta jeg huset opp på balkongen. Han klatrer ofte opp dit så jeg tenkte det var verdt et forsøk for å få han til å bruke det. Tidligere denne uka såg jeg han kom litt søvnig fra balkongen så jeg lurte på om han hadde flytta inn i huset, og i dag fikk vi beviset!
Der låg han og såg dumt på meg gjennom vinduet og ville ikke bli med inn.


Ellers var vi i 30-årsdag i går og jeg hadde laga kake som jeg tok med.

Som dere ser var ikke kaka mi den mest populære på kakebordet og siden vi fikk med restene hjem igjen kan vi spise ostekake resten av uka:)

5 kommentarer:

  1. Yo!
    Har du kjøpt hus til Casper eller Henning? Dette fikk jeg ikke helt med meg. :)

    Hva skjer ellers på Klepp om dagen og hva gjør du nå når du har sypause? Hekler? ;)
    Eller lærer du Henning å sy? (Ser det for meg!) Kanskje du (eller Henning) kan sy bursdagsgave til meg (dvs dere har noen måneder på dere)? Gleder meg alt - kanskje jeg får eggevarmere? ;)

    Nei, må jobbe litt. Ha det fint hils karene i huset (HSK og CC).

    Klemz fra JT in da' house!

    SvarSlett
  2. Fint profilbilde forresten!
    Er det fra "Kroppen min" med Trond Viggo? ;)
    (Altså det som kommer opp når en går på profilen din.)

    JT in da' CITY :)

    SvarSlett
  3. Har du ikke lest innlegget om huset til Casper? Far har bygd det til han, lucky cat! Nei nå når jeg har sypause har jeg begynt å brodere hardangersøm..:) Selvfølgelig skal jeg sy bursdagsgave til deg, men sikker på at du ikke heller vil ha forkle..? Eggvarmere var så kjedelig å sy. Haha, bra du likte profilbildet:)

    SvarSlett
  4. LIV!!!kagå di va kjempegoe, både eg å Jarle angra på søndag at eg ikkje takka ja te å få med meg restane!
    Å eg ler meg i hjel av Casper sitt ansikt inni husett sitt...konge!!!

    SvarSlett
  5. At eg ikkje bare insisterte på at dokke sko ha med dokke restane, me slite fortsatt med å verte kvitt den kaka:) Trykk på det øverste bilde av Casper i huset så det verte forstørra og sjå kor stressa han ser ut, hehe:)

    SvarSlett