tirsdag 26. juli 2011

Ferien - del 1: Norge

Nå er det nesten en uke siden ferien min var over, men pga alt det tragiske som har skjedd i det siste følte jeg det ble litt feil å legge inn et overfladisk innlegg om ferien midt oppi alt det fæle. Men som de sier overalt må vi jo fortsette å leve videre mest mulig normalt, så jeg håper ingen syns det er respektløst av meg å publisere første ferieinnlegg "allerede" nå...

Jeg velger å dele ferien inn i 2 deler. Ikke fordi vi hadde 10 intense feriedager der vi var innom et nytt land annenhver dag, og det er umulig å skrive om hele ferien i et innlegg, men fordi jeg har blitt så veldig forkjøla og dermed ikke orker å oppsummere hele ferien i dag. Jeg deler derfor opp ferien i et innlegg pr land. (Så kan dere vente spent på hva som er land nr 2)!

Første ferieuka var vi altså i Norge, nærmere bestemt på hytta til familien til Henning utenfor Fredrikstad -nede ved sjøen! Der fikk vi en fin sommeruke med fisking,



- og mye bading!



Og vi kan absolutt ikke klage på været! Vi hadde sol hver dag bortsett fra en dag, og det var den dagen vi hadde planlagt shopping uansett - så da slapp vi å kaste bort en fin sommerdag innendørs:) Vi dro til Norwegian Outlet i Vestby for å se etter turklær, og tror dere ikke vi møtte på kjentfolk mellom butikkhyllene! Og det var ingen ringere enn disse to karene som plutselig passerte meg:


Eller kanskje litt lettere å gjenkjenne de (Ovas) i mer vante "kostymer".



Selv om vi nettopp hadde hatt besøk av Ovas, syns jeg det var et hyggelig gjensyn. Og Ovas ble nesten like glad for å se meg, og utbrøt spontant: "Av alle folk er DU den siste jeg vil møte når jeg drar på ferie!" Koselig:)

1 kommentar:

  1. Ærlig talt Ovas,kva lesestoff er du å Espen skal til med!?!

    SvarSlett