mandag 4. juli 2011

En ny vri på Dalsnuten-turen

Grunnen til at det er en stund siden jeg har lagt ut noe innlegg, er at jeg vurderte å ta en liten ferie fra bloggen. Antall besøk har vært nede i 5 treff pr døgn, der 4 av treffene er mine egne, så da tenkte jeg at en ferie kunne gå ubemerka forbi! Men plutselig har det tatt seg opp igjen, så da drister jeg meg til å publisere månedens første innlegg: Enda et turinnlegg, og enda en gang gikk turen til Dalsnuten. Denne gangen tok vi en ny vei opp, og denne veien likte jeg så godt at jeg vil være raus og tipse andre også:)


Denne gangen gikk vi først til Øvre Eikenut, som ligger til venstre for Dalsnuten. Fin utsikt her også, selv om vi ikke kom like høyt som Dalsnuten!


Så gikk vi videre til Dalsnuten og kom inn på "hovedstien" etterhvert. Denne veien bar ikke like stor preg av folkevandring - vi gikk faktisk helt alene helt til vi nærmet oss toppen av Dalsnuten. Her er jeg på Dalsnuten sammen med det anonyme turfølget mitt.


Og her er det obligatoriske utsiktsbildet:

1 kommentar:

  1. Eg er inne å ser sjå deg kvar dag,opptil fleire gonger pr dag. Men paljettstasen t Casper uteblir! Ta deg en sommertur til steinkjerringå,mektig natur der å kanskje et par ruvende fjell. Tam tam tei:)

    SvarSlett