onsdag 29. juni 2011

Paff av Pfaff!

Jeg ble plutselig nyrik forrige uke når både feriepenger og skattepenger kom inn på kontoen med få dagers mellomrom. For å unngå at rikdommen skulle gå meg til hode, fikk jeg tatt meg en shoppingtur og ble kvitt noe av formuen. Og årets investering ble en "Smarter by Pfaff - C1100 Pro"!


Dette vil jeg nesten ikke kalle en symaskin, men en sy-pc. For det er ikke grenser for hva denne maskinen kan! Her kan jeg bare trykke på knapper så ordner det meste seg. Ikke trenger jeg tenke selv heller lenger, displayet forteller meg hele tiden hvilken syfot som anbefales, hvilken stinglengde jeg bør bruke osv.


Ikke nok med det! Det følger med utallige "pyntesømmer". Alt jeg trenger å gjøre er å trykke på ønsket søm og trå på pedalen, så fikser maskinen resten. Se her har jeg øvd meg litt.



Nå må jeg bare velge meg en logo blant alle disse artige sømmene!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny Pfaff! Ser ut som et bra sy/pc-valg. Lykke til =)

    SvarSlett