lørdag 18. juni 2011

"Herlige Hå" på hjul!

Jeg fikk en positiv tilbakemelding på forrige turinnlegg, men har dessverre ikke kapasitet til å komme meg ut på turer jeg kan rapportere fra daglig. Men nå som det er helg har det blitt tid til en ny langtur! Og denne gangen gikk turen på (sykkel)hjul, noe som passa bra siden jeg hadde vinden på min side. Eller, hvis jeg ikke hadde hatt vinden på min side hadde det heller ikke blitt noe lang sykkeltur..

Jeg vurderte å gå i fotsporene til NRK2 og feste et filmkamera til hjelmen og publisere sykkelturen min minutt for minutt, men i mangel på et hendig filmkamera blir det "bare" bilder fra denne turen også. Så gjør dere klar for et spektakulært bildeshow fra sykkelturen!

Jeg sykla sørover langs sjøen et stykke så jeg kom inn i vakre Hå kommune...





..før jeg svingte innover landet og sleit meg opp til Karlsbu!





Fikk også tatt en nærmere titt på vindmøllene igjen!





Og ferden ble ikke akkurat utrivelig når jeg møtte så mange hyggelige dyr:)








Mye tyder på at det blir ny tur (fottur) i morgen, så da er dere som er totalt uinteressert i turdetaljer advart!

2 kommentarer:

  1. Herlegt, Liv.
    Flotte bilete, synd at du ikkje hadde videokamera :)
    Einaste bilete du kunne ha spart deg for er dei demonane av nokre kyr...
    Ellers så anbefalar eg NRK2, tirsdag kl. 19.30....kanskje du ser eit kjent ansikt.

    SvarSlett
  2. Eg gleder meg til å sjå hurtigruta "Ved kai i Mehamn" i morgen kl 19.30!
    Kyrne er ikkje demonar så lenge du er snill og ikkje kaster stein på dei..

    SvarSlett