tirsdag 28. juni 2011

Jeg imponerer!

For nå er jeg endelig ferdig med evighetsprosjekt sommerkjole med lommer, fôr og usynlig glidelås! Det var 3 store utfordringer som jeg såg mørkt på før jeg begynte på denne kjolen!

Jeg skal ikke påstå at jeg klarte å sy kjolen helt uten hjelp. Jeg har hatt flere sykvelder sammen med Monika, der hun har brukt mer tid på å hjelpe meg enn å sy selv, før jeg fikk til lommene og glidelåsen. Men nå har jeg lært det og husker det forhåpentligvis til neste gang! Tusen takk for hjelpa Monika:)


Se her; usynlig glidelås!


Stoffet til kjolen har jeg kjøpt på Anda gård (http://www.textart.no/index.php?main_page).
Luksus med stoffutsalg en liten spasertur unna:)

2 kommentarer:

  1. Marianne og Ane Sofie3. juli 2011 kl. 09:24

    Saa nydelig kjole! Du har blitt kjempeflink =)

    SvarSlett
  2. Du imponerer stadig Liv! Jeg reagerer litt på at kun Monika sitt navn er nevnt her, jeg var jo tross alt også med på alle disse sykveldene;-) Jeg bare rolser, vi er superheldige som har Monika som både er flink og hjelpsom!

    SvarSlett