mandag 27. juni 2011

En helg i frykt

Jeg har dessverre ikke noen nyttige tips i dag, verken på turfronten eller på bakefronten. Vi har nemlig vært borte hele langhelga; en liten mini-ferie på hyttetur i Kragerø. Det høres jo avslappende ut, men jeg er helt utslitt etter en helg omgitt av mine verste fiender; hoggorm og flått!

Hoggorm slapp jeg heldigvis å møte ansikt til ansikt. Flått fikk jeg derimot sett flere eksemplarer av, men heldigvis ikke på min kropp! Jeg skulle ønske jeg kunne konkludere med at flåtten ikke liker meg, men det er vel heller et resultat av at jeg knapt har sittet stille hele helga i frykt for at flåtten skulle få tid å feste seg!

Her er et bilde av meg sammen med en monster-flått som ønsker å være anonym!

1 kommentar:

  1. Sjo bang sjokolademann,senga full av lopper,jeg kan ikke fange dem sånn som di hopper.

    SvarSlett