mandag 13. juni 2011

Pinsetur!

Her kommer et av de sjeldne turinnleggene på "Livs hemmelige turblogg".
I går var vi nemlig på familietur til Dalsnuten, Fjogstadnuten og Bjørndalsfjellet. Jeg har aldri vært på tur i dette området, og det var faktisk ikke så dumt å prøve noe nytt på turfronten!


Vi gikk først til Dalsnuten, og det var vi absolutt ikke alene om. Parkeringsplassen var helt full og det var nesten folkevandring opp til toppen. Dermed må jeg bryte et av mine prinsipp når jeg legger ut bilde av utsikten derifra. Jeg legger vanligvis ikke ut bilder av noen uten å ha fått tillatelse fra vedkommende, men siden det var folk på alle kanter på denne toppen er det ikke til å unngå.


Så gikk turen videre til Fjogstadnuten. Her tok jeg ingen bilder siden vi aldri fant ut når vi var på toppen. Siste toppen var Bjørndalsfjellet, og her var det litt bedre plass så utsiktsbildene ble uten kameralus!


En fin langtur som hadde helsemessige gevinster, se bare hvor mange kilo gjestene våre la igjen på vei til toppen!

1 kommentar:

  1. Endeleg noko fornuftig på bloggen din Æsli :)

    SvarSlett