tirsdag 7. juni 2011

Så kom sola,

og det ble straks mye hyggeligere med de nye utemøblene:)

9 kommentarer:

  1. nå mangler bare øyenstikkeren, sniggelen og sommerfuglen:-)

    SvarSlett
  2. Ja, insektsfamilien skal ut til helga:)
    Me kan sitte ute i dei møblene og ta fotbad 20.juni hvis det er fint ver då:)

    SvarSlett
  3. Endeleg er du tilbake å blogge, Liv. Helga har vore heilt grusom utan ny informasjon om Casper og kvinna di.
    Ellers så ser eg at møblane er klar når eg kjem heimover. Gler meg.

    SvarSlett
  4. Ha ha eg ler meg ihjel, kommentaren ovenfor kunne mistolkast:) Skriv weekend neste gong;) måtte lese det fleire gonger,muligens litt treig:)

    SvarSlett
  5. Kjem till Helga, men far til Helga på søndag

    SvarSlett
  6. Treig er óg nynorsken din. QQ Moar plox.

    SvarSlett
  7. Oj oj oj, nå blei det mye tull her! Dette er ikkje et ordspillforum!

    SvarSlett
  8. Vær glad det er nokon som engasjerer seg og koser seg med bloggen din Liv!!

    SvarSlett
  9. Ja, takknemlig for alle kommentarene! Hadde bare ikkje trudd at et enkelt bilde av utemøblene skulle skape et sånt engasjement!

    SvarSlett