søndag 8. januar 2012

Nyttårs-outfit!

Se, jeg blogger igjen - og det er bare 2 dager siden sist!

Og før det blir for lenge siden nyttår, tenkte jeg å presentere et antrekk som kunne vært aktuelt til nyttårsfeiringa! For hva passer vel bedre til en nyttårsfest enn glitter og glam! Og jeg hadde planer om å skinne som aldri før under årets nyttårsfeiring, siden jeg har sydd meg en perfekt nyttårskjole! Men så ble det til at vi dro på en stor nyttårsfest der over halvparten av gjestene var ukjente for meg, og jeg var ikke vågal nok til å ha den planlagte kjolen i frykt for å skille meg ut!


Kjolen jeg endte opp med var kjedelig og nøytral slik at jeg kunne bevege meg ubemerka rundt hele kvelden, så den gidder jeg ikke presentere her. Dessuten var den ikke hjemmelaga heller.

Sølvkjolen henger fortsatt ubrukt i skapet, - jeg krysser fingrene for at det snart kommer en ny anledning for å style seg opp i sølv fra topp til tå!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar