fredag 13. januar 2012

Nyttige og romantiske julegaver

Siden jeg har forsømt bloggen i det siste, er det først nå jeg roter meg til å presentere et bittelite utvalg av julegavene jeg fikk for 3 uker siden. For jeg synes det er fair ovenfor Henning å sette han i et litt bedre lys på gavefronten, - jeg fikk faktisk 2 gaver fra han som jeg ikke hadde pakket inn selv - i tillegg til stavmikseren!!

Den største overraskelsen av de 3 gavene jeg fikk, var noe jeg ikke hadde nevnt at jeg ønsket meg, - nemlig noe så romantisk som denne håndstøvsugeren:!!


Og det beste argumentet giveren hadde for å få denne i hus er at da slipper vi å støvsuge så ofte, det holder jo å gå kjapt over med håndstøvsugeren når støvdottene er store og synlige... Så da er eventuelle fremtidige gjester advart om våre nye rengjøringsrutiner...

Den flotteste gaven jeg fikk fra Henning var en Sodastreamer - akkurat det jeg ønska meg! Og denne har jeg allerede blitt veldig glad i! Som det sto så fint i brosjyren som fulgte med: Aldri mer tunge handleposer pga brus- og farrisflasker! Og nå kan vi alltid servere boblevann hvis vi får uventet besøk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar