søndag 22. mai 2011

CASPER!!!!

Eller hvis jeg hadde klart å sette inn andre tegn i overskrifta skulle den vært:

                                          CASPER

For nå er jeg sjokkert over det monsteret av en katt Casper har blitt!
I går sovna jeg på sofaen, men våkna av at Casper angreip meg - helt uprovosert! Og i dag låg jeg på gulvet for å strekke ut, men det var ikke mange sekundene jeg fikk ligge i fred før Casper kom bort og beit meg i armen.



Juling skulle han hatt!! 


Flaks for Casper at jeg er en bløthjerta kattevenn... I tillegg var det rette dagen å være pøbel på siden jeg er generelt positiv i dag - det er siste runde med engelsk fotball for denne sesong og flere måneder fotballfri:)

3 kommentarer:

  1. Korti får me sjå Casper posera med paljetkostyme?:) og skal han ikkje snart få en bror eller ei syster ?

    SvarSlett
  2. Haha, neste paljettprosjekt er vest til Casper, må bare vente til han er over den aggressive perioden han er inne i nå!

    SvarSlett
  3. La han få leggings som passer til ,sikker på han ønske seg det:)

    SvarSlett