lørdag 28. mai 2011

Husmortips

I dag tar jeg meg den friheten og reklamerer for et vaskeprodukt: Jif badromskrubb.


For er det noe jeg har lite av, er det motivasjon til å skrubbe dusjen. Men med dette hjelpemiddelet klarer jeg psyke meg opp til å skrubbe av og til. Og i dette regnet som har vært i dag fant jeg ikke noen unnskyldning for å utsette det lenger - men se hvor skinnende rent det ble!



Jeg liker egentlig ikke å lese om når andre har vært flinke og huslige, siden jeg ofte får dårlig samvittighet pga manglende innsats selv. Men nå skryter jeg av min huslige innsats likevel. Og det er ikke for jeg ikke har noe annet å skrive om.

Jeg kunne for eksempel laget et innlegg om det som må være verdens mest usunne kake som jeg laga i går; Snickers-kake.


Eller jeg kunne laget enda et innlegg om Casper, som også i dag har laget mye støy rundt seg, men som nå har inntatt fleecepleddet med armer. (Ganske bortkasta ressurser egentlig siden han ikke bruker armene uansett..)



Men jeg velger altså å skryte av Jif baderomskrubb fordi det kan komme alle til gode. Jeg regner med at til og med Ovas må skrubbe det fine badet sitt med det lekre gulvbelegget av og til;)

(Bildet av gulvbelegget til Ovas tok jeg med den gamle mobilen min, men bloggen godtar ikke formatet på det bildet - så teknisk som jeg er løste jeg det med å ta bilde av bildet på skjermen...)

2 kommentarer:

  1. For en fantasi du he på innlegga dine:) synd at eg ikkje er i omgangskretsen din lenger å får ta del i alle morsomhetene dine! Mehamn er jo ikkje just verdens navle,men litt luksus på badet kunne jo en godt lønna lærer unna seg!

    SvarSlett
  2. Eg er så glad for at eg har deg som venn, Liv.

    SvarSlett