tirsdag 31. mai 2011

Level 3!

I går var vi på andre og siste del av sykurset som vi meldte oss på i februar, og det resulterte i at jeg har satt ny personlig rekord i vanskelighetsgrad på symønster; denne kjolen med vanskelighetsgrad 3!


Relativt fornøyd med den, men nå har jeg nesten blitt så flink at det er ikke så morsomt å publisere det jeg lager lenger, med mindre det er paljettantrekk.


Og apropos paljettantrekk; det har jo kommet forespørsel om å legge ut bilder av Casper i paljetter. Jeg har ikke glemt det, men måtte bare bli ferdig med det seriøse sykurs-prosjektet først. Ser for meg at jeg hadde satt meg selv i et litt merkelig lys hvis jeg hadde dratt frem paljettsamlinga mi på sykurset og sagt jeg skulle sy paljett-leggingser til katten...

5 kommentarer:

  1. Fint å sjå at du bruker ein dataspel-frase: "Level 3".

    SvarSlett
  2. Det var strategisk for å lokke fleire målgrupper med overskrifta;)

    SvarSlett
  3. Sikker lurt å ikkje avsløre hva den "stakkars" katten din må godta:) han er så blank å fin i pelsen,kva kattemat får han?,og forsyner du deg sjølv og av skåla av og til?hmm:)

    SvarSlett
  4. Si eg er så blank og fin i pelsen?

    Nei, har vel ikkje forsynt meg fra kattematen etter det herremåltidet me hadde fra katteskåla i 4.klasse:)

    SvarSlett
  5. Fy søren Liv, du er jo kanonflink!!! Er kjempeimponert! Hadde tenkt å sy den sommerkjolen til meg også, men nå er sommeren på hell, så spørs om d blir. Synne har fått bukse i det beige stoffet og bluse i det grønne. Nydelige stoff. Nå venter vi spent på høstkatalogen :-) sigrid

    SvarSlett