mandag 5. september 2011

"2 generasjoner" på tur til Østlandet

Nå er vi hjemme igjen etter en veldig hyggelig langhelg på Østlandet. Vi dro først og fremst bort for å være med i 80-årsdagen til mormor til Henning, men fikk med oss litt andre ting også.
Fikk besøkt både familien til Henning, Jostein, Pekka og Anki og Mariann og Andreas - så de ble en sosial helg:) Siden jeg fortsatt ikke legger ut bilder av andre enn Ovas uten å spørre om lov, får jeg ikke gitt et ansikt til alle navnene over. Dere det gjelder kan evt gi beskjed hvis dere vil ha bildene deres her så kan jeg legge ut fortløpende:)

Til 80-årsdagen hadde jeg faktisk sydd ny kjole for anledningen, den første hjemmelaga kjolen jeg har brukt i "offentlig" sammenheng. Her er den - uten meg i:

Men helgas høydepunkt var som jeg allerede har publisert på facebook, og som jeg ikke kan skryte nok av, at en mann i gårsdagens selskap trodde jeg var datter til Henning! Den kommentaren skal jeg leve lenge på:) Og Henning tar den nye rollen sin seriøst og vil sende inn bilde av meg til kåring av årets leverpostei-ansikt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar