søndag 18. september 2011

Nok en grunn til feiring!

Denne uka står de store merkedagene i kø. Vi har såvidt landa etter feiringa av 7-årsdagen til Casper, før det i dag er nok et jubileum: 1 års bryllupsdag! Hipp hurra, tenk at vi har klart et helt år:)

Som markering av dagen har jeg funnet frem brudebuketten som har blitt oppbevart i boden de 363 siste dagen. Og la oss virkelig håpe at ekteskapet har tålt tidens tann bedre enn buketten!


18.sep 2010
18.sep 2011
(Som dere ser sliter jeg veldig når jeg skal ha 2 bilder ved siden av hverandre. Tips?)

Jeg hadde sett for meg en romantisk søndag denne dagen, men hadde utrolig nok glemt en ting: søndag = premier league, og maks uflaks denne søndagen med Liverpool-kamp! Så da klarer dere vel tippe hvilken "LIV" som ble prioritert...

LIV 1 -
LIV 0
Men hell i uhell, kampen var ferdig kl 16.30, og til tross for stortap har Henning lovt at bryllupsdagen skal prioriteres resten av søndagen.

En slik markering bør jo også feires med kake, men det er begrensa hvor mange kaker vi har godt av å stappe i oss i løpet av en uke, så vi får klare oss med kakerestene etter bursdagen til Casper. Jeg har for anledning satt brudepar på toppen - en fin kompensasjon fra i fjor når vi skulle ha dette på toppen av bryllupskaka, men bakeren hadde glemt det så vi fikk det levert i en eske mandagen etter!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 1 års bryllupsdag! Vi har 10 år mer enn dere på fredag;-)
    Jeg kan ikke hjelpe deg med bildeproblematikken, for jeg har aldri klart å sette to bilder ved siden av hverandre... Snakkes i morgen:-)

    SvarSlett