torsdag 8. september 2011

Innlegg nr 100!

Tenk at jeg har klart å skrive 100 interessante og lærerike innlegg! Det hadde jeg egentlig tenkt å markere med ny header, siden jeg er temmelig lei av den nåværende. Men jeg har ikke fått tatt noe nytt bilde, så det får vente.. Til helga kanskje..


Av de første 100 innleggene er det et innlegg jeg lenge har vurdert å slette pga uønsket oppmerksomhet. Det gjelder et av de aller første innleggene, og handler om en søndagstur på Orrestranda. Et relativt kjedelig innlegg, men det som har gjort innlegget populært er at jeg nevnte ordet "nudist" i teksten. Dermed har bloggen fått mange uønskede gjester som har kommet inn på dette innlegget via å google diverse setninger som inneholder dette ordet. Det innlegget har altså gjort mer skade enn nytte - i stedet for å fremme kritiske meninger om nudistenes adferd har jeg ufrivillig informert og tipsa nudistene om hvor de kan leve ut sine spesielle behov.

Den eneste fordelen med dette innlegget er at jeg kan følge med på nudistenes sesongsvingninger. Allerede tidlig i vår begynte det å bli google-treff på dette innlegget, i sommer toppa det seg med daglige søk, mens nå har det vært rolig noen uker - stranda er med andre ord sannsynligvis trygg igjen:)

3 kommentarer:

  1. Hei! Så jille blogg du he,heldigvis va dæ andre grunna t æg fant fram t bloggen din:)... MLH

    SvarSlett
  2. Gratulera så mykje med innlegg nummer hundre, BESTEMOR :)

    SvarSlett