torsdag 21. april 2011

Kick off - Nudistsesongen!

Jeg tok meg en tur til stranda i dag tidlig, og som dere sikkert allerede har forstått ut i fra overskrifta såg jeg en nudist! Ikke at det var krise denne gangen, jeg såg bare såvidt at det satt en person i den ene grotta i nudistkroken så jeg ble ikke direkte plaga av det. Jeg bare observerte at sesongen er i gang.



Nudister har egentlig mange fellestrekk med en annen ting jeg ikke liker; huggormer. Begge er aktive i samme periode: fra mars/april til oktober. Og i tillegg har de sammenfallende oppførsel utover sesongen. De er sløve og harmløse om våren, blir mer synlige og uredde utover sommeren, og avslutter med å være aggressive og pågående om høsten - før de går i hi for vinteren. Så nudisten jeg observerte i dag såg ganske ufarlig ut der han satt godt gjemt bak sanddynene, og han klarte på ingen måte ødelegge turen for meg. Turen på stranda var så fin at jeg nok en gang må legge ut bilder derfra.



Jeg hadde også med meg Corsaen til stranda, for den er fortsatt ikke solgt! Så vi gjør et nytt forsøk på å få solgt den derfor fotograferte jeg den i strandlige omgivelser så vi kan lage ny annonse med nye sommerlige bilder og håpe det slår ann hos evt kjøpere. Sjekk hvor godt Corsaen tar seg ut i disse omgivelsene!


1 kommentar:

  1. Her blir jo folk mair opptekne av fin natur enn ladaen, ehh nai corsaen meinte eg.

    SvarSlett