tirsdag 19. april 2011

Orkideen Vandas venner

Som dere kanskje ser har jeg fått litt mer orden her og sortert innleggene under etiketter. Her har jeg blant annet opprettet en etikett for blomster som jeg har kalt "Orkideen Vanda m/ venner". Foreløpig er det bare innlegg om orkideen Vanda her og det blir jo litt misvisende. Her kommer det derfor en liten bildeserie om orkideen Vandas freshere og mer fargerike venner; uteblomstene som jeg planta på trappa!

 
 

Der har den pr-kåte katten klart å komme med på bildet igjen..

2 kommentarer:

  1. Du tror ikke Vanda føler seg litt innesperret i det glasset? Er det en grunn til at hun har husarrest?

    A-M

    SvarSlett
  2. Hehe, jo mulig det er derfor den er så stygg. Men i dag kasta jeg faktisk Vanda! Så kanskje jeg bør skrive et siste innlegg om den..

    SvarSlett