onsdag 13. april 2011

Onsdagsbær

Vi (jeg) har innført sjokoladeforbud i ukedagene så i dag skeier jeg ut på en litt sunnere måte for å feire at det snart er helg. Har derfor gått til innkjøp av bær, - det er vel bra for kropp og sjel (i hvert fall kropp).
Så nå skal jeg dele denne sunne utskeielsen med dere, som består av:

- Blåbær


- Bringebær


- Vaniljeyoghurt
Her streika blitzen så det ser ikke så delikat ut som det skulle..

Jeg har vært innom diverse matblogger og sett hvordan rettene presenteres der, og fant derfor frem en "fin" skål fra skapet for å presentere bærblandinga mi på en elegant måte.
Egentlig foretrekker jeg å servere retten sånn en vanlig onsdagskveld.

4 kommentarer:

  1. Fantastisk blogg du har, Liv!!! Jeg bare ler:)
    Du er ihvertfall bånn ærlig, og tar deg ikke selv så høytidelig - det er bra:)

    Kjenner jeg har problemer med å fordøye mange slags hobby, klær, sminke, interiør - blogger, så da var det så festlig, og ikke minst godt, å komme over din blogg!!

    Lykke til videre med bloggingen!
    Jeg tar nok en tur innom av og til;)

    Mvh Marianne Brattgjerd

    SvarSlett
  2. Jeg digger at du ikke har den "perfekte" bloggen der alt blir servert på sølvfat. Vi trenger det i den ellers ufeilbare bloggverdenen!

    SvarSlett
  3. Ha ha, elsker humoren din Liv! Savner dere:-)

    An-Magritt

    SvarSlett