fredag 19. august 2011

Fredagsutskeielser

Endelig var det helg! Jeg trodde denne uka skulle gå raskt siden jeg hadde fri mandag, og derfor hadde mandagsfølelse på tirsdag, men mandagsfølelsen på tirsdag hoppa direkte til torsdagsfølelse på onsdag, dermed tok det jo evigheter før det endelig var helg! Men nå er fredagen her, og fredag fører ofte med seg ekstra godt humør. Det gode humøret gjorde at jeg gjerne ville gi Casper også litt fredagsfølelse, så jeg kjørte innom Tropehuset på vei hjem fra jobb og shoppa litt luksus-mat og snacks til Casper Cat!


Casper kom raskt frem fra stolen sin og viste interesse for fredagskosen.


Jeg bestemte meg for å tyvstarte fredagskvelden og servere litt drops selv om ettermiddagen fortsatt var ung. Disse dropsene med melk og yoghurt ser jo så lekre ut at jeg nesten vurderte å smake selv. Men melkeprodukter var tydeligvis ikke noe for Casper..


Jeg gikk videre til neste produkt, Kaninhjerter. Jeg husker whiskas med kanin var favorittmaten hans når han var syk og ikke hadde matlyst for noen år siden.
Se, så syk han var!

Men tror dere ikke han vendte nesa bort fra kaninhjertene også!


Så da var det bare en sjanse igjen til å blidgjøre Casper, og det var Cat Stick! Og dette var det eneste fredagsgodtet han viste litt interesse for - men heller ikke den var god nok!


Så - er det noen som har eller kjenner en katt som har lyst på litt snacks??

1 kommentar: