lørdag 6. august 2011

Maktskifte

Siden jeg ikke hadde tidenes lengste sommerferie i år, har jeg og Casper vært hjemme alene noen uker mens Henning har fortsatt ferien sin. Planen var at jeg skulle være sjefen i huset disse ukene, men på en slu og utspekulert måte har Casper overtatt denne posisjonen! Han har tatt seg til rette i senga til Henning, holdt meg våken om nettene med snorking, og blitt sint på meg hvis jeg snakka i telefonen på rommet når han skulle sove. 
 
I tillegg har han klart å manipulere meg til å mer enn fordoble kattematbudsjettet ved å bruke skitne triks som sultestreiking når han "bare" fikk servert Whiskas.




Men i går kom endelig Henning hjem igjen, og 5 minutter senere var Casper jaga hardt og brutalt ut av soverommet - noe som ikke var særlig populært etter han har blitt behandla med silkehansker de siste ukene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar