søndag 21. august 2011

Hjemmelaget cookies en regnfull helg!

Det hender jeg er innom den kjente bakebloggen Passion 4 Baking, stort sett bare for å se på bildene siden de fleste oppskriftene virker litt for kompliserte og tidkrevende for meg. Men forrige gang jeg var innom, fant jeg noen enkle og raske, og ikke minst gode, cookies.
(http://www.passionforbaking.com/blog/2011/08/15/chocolate-chip-cookies/)

Så gode at jeg har laget de 2 ganger på 3 dager!


Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor mine cookies ble så flate og rant inn i hverandre. De ligner ikke på de på Passion 4 baking..



3 kommentarer:

  1. De såg kjempegode ut! Tipper det passer fint å servere de på for eksempel en sykveld;-)

    SvarSlett
  2. Yes, har fryseren full nå så skal ta opp en boks til neste sykveld:)

    SvarSlett
  3. De så veeldig gode ut! Jeg har bokmerket oppskriften, så nå er det bare å bake! =D

    SvarSlett