mandag 15. august 2011

Prisen å betale for rent hus..

Etter jeg hadde publisert forrige innlegg mottok jeg trussel-sms der det sto at hvis jeg ikke fjerna do-bildet av meg og Liverpool-drakta, kunne jeg bare glemme å komme hjem til rent og ryddig hus. Siden jeg ikke har noen fancy smart-telefon var det mer enn utfordrende nok å publisere det forhåndsskrevne innlegget fra København, så det hadde blitt litt av et prosjekt å endre på innlegget. Jeg fikk derfor forhandla meg frem til at jeg skulle fjerne bildet når jeg kom hjem HVIS jeg kom hjem til rent hus. Og huset jeg kom hjem til i dag var renere og ryddigere enn det har vært på lenge! Det eneste tegnet på at det var en som ikke vasker huset hver uke som hadde vaska denne gangen, var at do-kluten var tatt i bruk som kjøkkenklut!


Som belønning for mer enn godkjent husvask fikk Henning velge hva slags bilde som skulle erstatte do-bildet, - og her er resultatet:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar