torsdag 17. mars 2011

2 nye tilskudd i sykolleksjonen

Jeg har hatt litt mindre tid til å slave fremfor symaskinen nå som vinteren er over, det har derfor ikke vært storproduksjon de siste ukene. Men noen få plagg har jeg fått til og her er to av de:



Litt uheldig kombinasjon kanskje, kan prøve å presentere de hver for seg så de kommer i bedre lys.
Kjolen er jo litt tafatt uansett og kommer nok aldri til å bli hip.
Bildet er tatt med selvutløser så jeg klarte ikke hindre at Casper kom med.

 Vesten derimot:
Jeg visste disse skoene ville komme til nytte en dag!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Fekk nyss om denne hemmelige bloggen din og måtte jo inn å se:))
    Så flink du er til å sy!!!
    Gleder meg til den 6, kanskje jeg får en privat mannekeng oppvisning av kolleksjonen din da??

    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei! Eg lige godt å lesa om Caspersen å alt det han gjer for å terrorisera husfolke sjøl he he. He vore inne å lest litt på Casper sin blogg, utruligt kor humoristiske han æ, he fått meir enn en goe latter;-)

    Hils pusen

    SvarSlett
  3. Jeg ler meg ihjel Liv!
    Du er så morsom!! :o)))

    Må jo bli klesdesigner du?!

    Kos dere i helgen :)

    Klemmer fra Marte

    SvarSlett